ponnyfotografering

 
I helgen hann jag även med att fotografera ponny. Älskar ponnyhästar och älskar härliga människor som tycker om att rida trots att man följer dem med kameran. Har dock varit helt slut som artist hela helgen och knappt orkat kika på bilderna ännu men så fortjag är hemma och har ett par timmar över igen så lovar jag er flera godbitar ifrån denna fotografering. Tror att det kan ha blivit ett gäng riktigt härliga bilder. Hur goals är inte Sixtens vita fina drömponny Flodan? En riktigt rutinerad ponnydröm! Ibland kan jag verkligen ångra att jag inte satsade på hästar som liten och red runt på en så fin ponny som Flo. 
Cecilia Johansson > Maj , 2016

Att sitta ned i galoppen är så härligt, speciellt när man som jag som är så liten i kroppen lyckas med denna bedrift på stor häst med lagom stora steg. (Rider på ridskola)
Det är den absolut bästa känslan när man lyckas med det till synes omöjliga.

Cecilia Johansson > Juni , 2016

Mysiga bilder!

Caroline och unghästen Stina > Juni , 2016

Åh, hej! Du är tillbaka! Kul! Jättefina bilder. Börjar närma sig Falsterbo Horse Show nu, mycket att göra? Vill du inte skriva ett inlägg om vad du jobbar med där?