D-vitaminbrist - javisst.


Det riktigt kliar i fingrarna på mig och rycker i hela kroppen varenda gång jag går förbi min kamera här hemma. Jag åker till jobbet när det är mörkt före solen går upp och kommer till hem till stallet på kvällen när solen redan gått ner. NÄR ska man hinna med att ta lite fina ridbilder utomhus?? Jag spyr bokstavligt talat på alla dessa dassiga ridhusbilder och ser mest fram emot att kunna utnyttja alla fina områden kring stallet, hela gården och utepaddocken för att fotografera igen! Snart snart snart! Lite roliga bilder att sitta och leka med i lightroom och inte minst, lite roligt bloggmaterial. Det känns som om jag inte haft en kamera i händerna på evigheter och jag är SÅ trött på all regndassig lera som är det enda som förgyller skåne för tillfället. Urk. D-vitaminbrist - javisst.