Efterlyser bling bling och åter bling




Jag är ingen person som är särskilt förtjust i överdrivet mycket bling egentligen. Men sista tiden har jag lagt märke till vissa som har bling på sporrarna under tävlingar och damn vad det kan vara snyggt! Rätt matchat och nedtonat gör det verkligen den där lilla extra detaljen! Vanligtvis gillar jag jordnära, neutrala färger och matchnigar men med tanke på min kavaj med strassknappar som hänger i garderoben så måste jag försöka få tag på ett par sporrar med stenar på. Jag satt och surfade runt för ett tag sedan och hittade flera jättefina men givetvis har jag glömt bort vart det var någonstans... såklart. Har ni tips!? Vet ni vart man kan hitta silvriga sporrar, max 20mm med bling!? Det behöver inte vara modellen på bilden utan allt fint med bling duger.
     Mer bling åt folket!  
 
my style="padding-left: 8%;"> Februari , 2016

Har för mig att det fanns på hööks förut men dom kanske har slutat med dem :o