briljant dagsplanering

Min briljanta dagsplanering idag borde närpå vinna pris av något slag. 
Först kravlade jag mig upp ur sängen trött som ett djur för att släppa ut hästar imorse, därefter var det bara att hänga kvar i stallet till lunch då det väntades träning med Supersacci för Cissi, (det kändes så bra idag, äntligen!), sedan var det dags att rida häst nummer två. Lagom trött efter det var det inte riktigt dags att åka hem och slänga sig på soffan ännu... just ikväll hade vi nämligen bokat in en provridning på Iluzja. Så, det fanns inte något annat val än att bosätta sig i stallet hela dagen. 

 När jag då spenderat i princip hela söndagen där så kan man nästan tänka sig att jag skulle varit lite effektiv. Så var det inte alls. Snarare var det så att strax efter sju på kvällen insåg jag att det vore en fin idé at mocka, packa höpåsar, fylla kraft och fixa allt annat. Kan inte minnas när jag var så otaggad på att mocka en box senast, haha! Allting har verkligen gått i snigelfart för mig idag. Riktig söndagsseg. 
Vid åtta kom jag och Lizzy iväg ifrån stallet och belönade oss för bra jobb med en promenad till hemmakväll innan det äntligen var dags för soffhäng a la riktig söndag! Fantastisk känsla!! 
 
Jag ska se om jag kan ladda upp lite film ifrån dagens träning, Cissi är superduktig och jag var så nöjd med Sacci idag som skötte sig exemplariskt!