framtidstankar

Sista veckorna har jag funderat lite kring bloggen. 
Jag har fått förfrågningar om att flytta, byta portal och nå en bredare publik.
Men jag vet inte.
Mest känner jag been there done that.
Åren med en stor välbesökt blogg där folk hade full koll på vem var har jag haft.

Att ha en blogg med "många läsare" lockar mig inte längre.
Sålänge det inte är rätt målgrupp.

Jag vill peppa, inspirera och motivera i kombination med att jag bjuder med er på min resa från botten till.. något mindre botten. Jag vill hitta en plats där det är okej att driva en hästinriktad blogg utan att ha ridit sedan man kunde gå. Utan att kunna allt och vara en fullfjädrad talang. Och ändå kunna inspirera just de som ridit sedan de kunde gå. Då vet jag att jag hittat rätt. 

Så vi får se. Det är klart att det finns erbjudanden som lockar men samtidigt har jag en så klar bild av vad jag vill göra. Den bilden tänker jag inte släppa förrän den är glasklar.