L Y R I S K

 
Först av allt; jag är helt lyrisk. Alltså L Y R I S K. Vill alltid hoppa på stora gräsbanor hädanefter. Kan man hoppa över allt annat och direkt på något magiskt vis trolla in sig på alla stora mästerskap på fina gräsbanor? Fy fartyg vad kul det var. Att min häst är fantstisk när det väl gäller är en annan femma. Vilken bästa vän jag har. 
Framhoppningen gick sådär tills Daniella som var med och agerade hjärta och hjärna åt mig skällde lite på mig och jag satte lite mer gas i hästen. Framhoppningen sedan vill jag mest glömma. Sacci var överallt och ingestans på samma gång. Lite som jag förutspådde igår - ganska mycket extra allt. 

Mamma och Daniella har både fotograferat och filmat så har både film och bildmaterial ifrån dagen. Ska kika igenom allt och laddar upp det här sen. Of couuuurseeeeeee darrlingss.