VISSTE NI...

 
... Att jag fotograferade min första konsert 16 år gammal. Därefter rullade det på och bara ett par år senare var det konserter och turnerande i princip varje helg. Så glad att jag gjort det och fått uppleva så mycket, men skulle inte vilja göra om det. 

... Att Chris Brown var den som verkligen satte fart på min fotokarriär när han var i Sverige en gång. 

...Att jag fick tandställning under min gymnasietid. Glasögon likaså. Tandställningen rykte efter ett par år men idag önskar jag att den suttit i ännu... har enhorm komplex för mina tänder!

...Att mitt tandkomplex har gjort att jag är  svag för människor med fina tänder. Smälter. Verkligen s m ä l t e r. 

...Att på tal om skolan, så gick jag naturvetenskapligt program på Naturhumanistiska gymnasiet och läste massor med matte, fysik, kemi och utöver det juridik och min perosnliga favorit - journalistiken. Vi hade verkligen världens härligaste lärare i journalistik!  
 
...Att jag har alltid velat bli lärare på ett eller annat sätt. Därav brinner jag så starkt för ryttarcoaching och mental träning. Läraryrke i ny tappnig kan man säga! Älskar pedagogik och att lära ut för att se andra göra framsteg.

...Att jag är en tävlingsmänniska.. utan dess like! Min hjärna måste vara vinnarprogramerad sedan födseln. Jag är verkligen en tvättäkta vinnarskalle med tävlingsnerver av stål! Vi får se hur det kan löna sig inom ridsporten ;) 

... Att jag får rysningar av röda tandborstar och gröna bilar... Don't even ask! 
Sarah > April , 2016

Va konstigt att du får rysningar av de :)