Million Dollar Babe

Som jag nämnde som hastigast igår så var Sacci verkligen en guldklimp igår. För tillfället känns hon som en million dollar horse att rida och jag har verkligen hittat så många nya knappar på henne senaste tiden. Finns det någon härligare känsla? Efter sex månaders slit och tragglande med tempo, fart och broms så känns det som om alla pusselbitar äntligen börjar falla på plats. Äntligen börjar jag känna att jag kanske kan rida trots allt! En känsla som varit oerhört frånvarande senaste månaderna.. hehe...

Påskafton till ära bjöd hon på en ordentlig åktur ute i paddocken i solen igår och jag kunde inte annat än sitta och le hela tiden. Dessutom, så börjar hon äntligen att ta sig i kroppen, äta ordentligt och se friskare ut i pälsen. En bättre påsk går nog inte att få. Gårdagskvällen avslutades med påskmiddag skoja bara, givetvis med världsnationshoppningen! Såg ni det? Kanske var ni uppe i Göteborg och kikade live? 
 
 
Huuuuur snyggt är inte det här schabraket ifrån Anna Scarpati? Älskar färgkombinationerna och det faktum att det ligger stilla utan stroppar. Att fluffet på sadelgjorden fått schabraket att korva till sig just i ögonblicket då bilden togs har fått mig att gråta blod här. Men livet går vidare, eller? Lovar att visa er närmare bilder på det här senare! 
Malinkalin style="padding-left: 8%;"> Mars , 2016

Men shit vad härligt att det går så bra för er nu :) Blir så glad för er skull!

Svar: Men tack, vad glad jag blir! ja det är superhärligt :')
H. Fransson