6 X FAV



Hur fina är inte bilderna som Frida knäppte på oss i fredags!?? Jag kände mig som en sexåring på väg hem från godisbutiken när jag cyklade hem idag. USB-minnet fyllt med bilder brände i fickan hela vägen hem och jag ville bara hem och kolla på resultatet! Och titta, den som väntar på något gott väntar aldrig för länge! Kombinationen där jag får träna på att rida ute och Frida får träna bländare och slutartid är helt enkelt super när det kommer till bloggens synvinkel... ;) Visst är hon duktig efter lite Franssons fotoskola? Det var inte så länge sedan hon fotade med auto-inställningar ovetandes om vad bländare och ISO är. Jag anar viss talang här minsann!
Frida > Juli , 2017

Vilka fina bilder! x

Dixi Wonderland > Juli , 2017

Magiska bilder :D

Kattis style="padding-left: 8%;"> Juli , 2017

Jättefina bilder verkligen!:D

Gabriella > Juli , 2017

Såå himla fina!!

Amanda > Juli , 2017

Så super fina bilder<3

Gabriella > Juli , 2017

Åh vad fina!!!!!

Lina > Juli , 2017

Gud så fint!<3

My style="padding-left: 8%;"> Juli , 2017

Såååå fina bilder :D