heaven is a field on earth

Fredag, bästa dagen! Älskar verkligen fredagar. Det är något i luften som gör att alla fredagar bara blir bra helt enkelt. 
Jag fixade stallet efter lunch och hade sedan en del hästar att ta in. Teamwork makes the dreamwork dock, för under tiden jag såg till att hästarna kom in gjorde Frida Sacci fin med knoppar. När Sacci var fädig och jag var ombytt, begav vi oss ut på tur med en kamera i kvällssolen. Hur skönt är det inte att solen fortfarande kan stå högt på en klarblå himmel även om klockan närmar sig halv sex på kvällen? Saknar inte vår mörka svenska höst och vinter ett dugg...

Sacci var nöjd och mitt hästägarhjärta mår alltid lite extra bra när hästarna har fått springa sig glada i hjärtat på en gräsäng istället för i ett dammigt ridhus. Behöver vi dessutom undra om jag är sugen på att se Fridas fina bilder??
Nu när hästen mår bra och står nattad i sin box ska jag kasta mig in i dschen här hemma, kasta mig ur lika fort och slänga på mig kläder. Det är trots allt fredag och helt ärligt tror jag redan att mina vänner sitter nere i stan... hehe, vad är det med oss hästmänniskor och tider? 







Lina > Juli , 2017

Gud så härligt det ser ut!

My style="padding-left: 8%;"> Juli , 2017

Åh vad härligt :D Hoppas bilderna blev grymma :D

Amanda > Juli , 2017

Lät som en härlig dag<3