Hunting-onsdag

Godmorgon! 
I skivandes stund sitter jag och mamma i bilen ner till Falsterbo. Årets hästfest är ett faktum! Det är hunting-onsdag och final av amatörtouren (Hejja Olivia!) Och såklart massor av shopping och nyheter att vila ögonen på. 
Jag har dock tjuvstartat lite.. Jag och Frida var nere i söndags och jag hann lägga vantarna på några efterlängtade nykomlingar till Sacci. Då hade vi strålande sol, idag lyser solen snarare med sin frånvaro och regnet duggar tätt. Men falsterbo är falsterbo, regn eller sol! 

Är iallafall extra spänd på amatörfinalen (såklart!!)  och så ska jag leta efter nya tävlingsridbyxor. Ska även försöka hitta och prova hjälmar. Kanske klämma lite på drömkavajen ifrån Toscana också... måste se om jag hittar en bild för att visa er. Rider jag någongång en klass på Falsterbo så ska jag göra det i en toscana-kavaj, no doubt! 

Någon av er som har varit eller ska ner till Falsterbo i veckan?