huvudvila och ridhjälp

Jag tror att jag sökt igenom hela googles databas efter huskurer mot hjärnskakning nu. Finns NOLL tips mer än att "vila" och inte kolla på enheter som anstränger hjärnan. Dvs telefoner och datorer.... hehe
Håller jag mig lugn finns bara huvudvärken och illamåendet där i bakgrunden och att tävla till helgen känns som en enkel match. Så fort jag ansträngt mig och pulsen ökar blir det dock tjugo gånger värre direkt. Fyyy, krossar alla fingrar jag kan för att kunna rida imorgon igen! 

Frida red som sagt Sacci idag och det gick jättebra. Saccan behövde ändå ett lösgörande pass och då är Fridas dressyrtalanger grymma! Men ni kan räkna ut hur trist det är att sitta på läktaren och stilstudera... Varje gång jag ser andra rida som vet precis vad de gör önskar jag att jag hade haft lika många år bakom mig i sadeln och samma känsla. Tur man åtminstonde kan inspireras! 
Kashayas > Juli , 2017

Hoppas du mår bättre snart