pannbandskärlek

 

Jag tror knappast jag är ensam om att vara tokförälskad i pannband?
Efter att jag sålt ett par gamla som var för små och för raka för Sacci och mina andra två PS-bannband försvunnit i stallet (grrr..) så har jag dock inte ett enda som passar både träns och häst. Trist, men en helt godkänd ursäkt för att spana på nytt fint bling till hästen lagom till Falsterbo. 

Om vi säger såhär; hade jag haft kollektionen av PS-pannbanden ovan hade min pannbandssamling varit så när som komplett. Hur fina är de inte? Ett originalpannband i svart läder ska införskaffas och sen är mitt största vill-ha-begär ett i klart bling som det översta. (Har ni tips om andra märken än PS of Sweden som har fina bling-pannband?) Annars står fyra olika modeller på önskelistan, ett med mer diskret bling, ett med neutrala pärlor, ett med mörka stenar/bling och ett med klinkers. Hade de inte kostat skjortan i styckpris hade jag köpt på mig ett par redan... Gillar att PS-pannbanden med säkerhet sitter bra på deras egna träns. Har senaste tiden köpt ett par ifrån blandannat Hööks men de var antingen för små eller så pass stora att de inte satt fast alls... 

                        Tips på fina pannband med snygg(!!) passform efterlyses med ljus och lykta!