tävlingsvecka


Tävlingsvecka på ingång! Svårt att säga om jag eller Sacci tycker det här med tävling är roligast. Vi skiner nog ungefär lika mycket av glädje på tävling. En bättre tävlingspartner hade jag nog inte kunnat önska mig! Det var hela tre(!??) veckor sedan vi var iväg och tävlade sist... jaja, visst för att det är vår första tävlingssäsong någonsin... hehe, men vi har varit flitiga med cirkus två månaden sedan utesäsongen drog igång ordentligt faktiskt! Den här veckan blir det därför extra pyssel, mutor, noggrann planering och en riktig självförtroendeboost inför helgens starter. 1.00-1.10 rider vi i Munka Ljungby på söndag, Supersacci har dessutom sitt dreamteam med så jag är inte särskilt orolig faktiskt. Rider vi kontrollerat, balanserat och allt det där som jag vet att vi kan när det väl gäller så kommer det gå som en dans. Supersacci är Supersacci!