tisdagstur till Heliotrop

Ikväll packade vi in sakerna, lastade Sacci och åkte iväg till Hugosson och Heliotrop hb för att hoppträna. Först och främst; vilken bana!? Underlaget var PÅ TOPP. Älskar när man känner att man kan rida ordentligt utan att oroa sig för att halka i hörn eller att hästen ska snubbla och gå omkull. Guld värt! 
Och vilken häst jag hade? Hon skötte sig verkligen så bra, det är så skönt att känna den känslan av att saker börjar gå i rätt riktning nu. Jag utvecklas samtidigt som Sacci litar mer och mer på mina beslut inne på banan. Kul att man får vara med och påverka lite nu känner jag.. haha! Trots allt var det inte så många månader sedan som vi inte ens kom runt en bana på 30cm hemma...  

Mitt i allt startades vattnet på banan också, lite uppfriskande med en dusch och en oplanerad paus mitt i hoppningen har ingen dött av ;) Frida knäppte fina bilder på supersaccan också minsann!