GULD TILL SILVERHÄSTEN


Mitt i putsningen inför morgondagen får jag upp en notis om att herren ovan, världens bästa Allan och Peder kirrat hem segern i Villach, Österrike efter två felfria rundor. Hejja! 

Annars är det mesta under kontroll inför morgondagen. Utrustningen putsad, packad och färdig.  Sacci gick ett lättare pass imorse och jag fick en jättebra känsla, ett bra utgångsläge. Resten av dagen har hon fått gå i gräshagen och vila upp sig. Allt jag önskar är bra väder så att dyngan efter regnet idag hinner torka upp, kan bli halt att rida på grus
 imorgon annars. Jaja, vi får hålla tummarna! 90-klassen har jag noll nerver för, vi känner oss tvärsäkra på den lägre höjden nu och det ska mest bli SÅ KUL att få speeda på lite och få rida mot klockan i en omhoppning. Lite som ett slutprov på om all träning med svängar och byten hit och dit gett resultat.

Jag startar min första klass vid tio så vi slipper köra så himla tidigt för en gångs skull, det är skönt... haha. Några av er som tävlat i Eslöv förut? Har hört gott om ridklubben så hoppas på en bra dag!