100% GLÄDJE

Vilken dag vi har haft i Malmö!
Helt ärligt så var det med skräckblandad förtjusning som jag smög in med min anmälan till klasserna Ribersborg. Malmös banor på Ribban är stora och det är stora fina hinder. Stort stort stort. Och duktiga ekipage. Det är trots allt inte jättelängesedan som jag var sådär löjligt hopprädd och inte ville styra på något hinder alls. Tanken på att galoppera in på Ribersborgs stora fibersandsbanor som största amatören... en liten skitsak för andra men något som betydde så himla mycket för mig och Sacci. 

Men så sken solen. Ellen och Kajsa var med som hästskötare och bästa mamma agerade både chaufför och fika-master dagen till ära. Tävlingsplatsen där är verkligen så fin och jag tror man rider lite bättre än hemma bara man sitter upp på hästryggen där.. ;) Som upplagt för succé redan där.
Två felfria rundor, och hyffsat snabb tid. Två rosetter och ett glatt team i bilen hem sedan. Inte illa pinkat minsann!